Forum www.shperacze.fora.pl Strona Główna www.shperacze.fora.pl
Najbardziej zaawansowana technologicznie organizacja na OldTown
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Neuroshima ( DYSKUSJA )

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.shperacze.fora.pl Strona Główna -> Posttwórczosc / Gry RPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panzerglas
Shper-a-dmin
Shper-a-dmin


Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 579
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Boat City
Płeć: shperacz

PostWysłany: Pią 19:52, 23 Sty 2009    Temat postu: Neuroshima ( DYSKUSJA )

Pisanie w tym dziale zaczne wlasnie od neuroshimy bo to dzieki niej (i internetowi) trafilem na OT

Obecnie na rynku jest niewiele gier rpg postapo (w sumie nigdy nie bylo) i trzeba przyznac ze neuroshima zrobila spore zamieszanie. Spodziewalem sie ze szybko padnie podobnie jak wiekszosc produktow tego typu a tu nie dosc ze naklad sie wyczerpal to jeszcze za granica zbiera oklaski.No ale do rzeczy.

Akcja rozgrywa sie w Zasranych Stanach. Jest rok okolo 2055 i na stany spadly bomby zrzucone dzieki zbuntowanym maszynom. Latwo sie domyslic ze przeciwnikiem jesyt cos ma ksztalt terminatora (struktura a nie wyglad). Do tego dochodzi masa mutkow i dzungla ktora powoli zaczyna pozerac stany.

Od strony mechaniki system jest mocno rozbudowany ciekawie ale jak dla mnie zbyt skomplikowanie. Na uwage zasluguje nie zmieniajacy sie poziom obrazen jakie mozemy otrzymac. Bez wzgledu na doswiadczenie kula pozbawia nas zycia tak samo. Do tego dochodzi cala masa umiejetnosci (nie da sie byc dobrym we wszystkim) i sprzetu do wyboru nie mozna nazekac

Acha bym zapomnial najmocniejsza strona podrecznika i calego systemu to forma w jakiej zostal on opisany. Calos to wypowiedzi kilku osob co tworzy zajebista kompozycje. Jak ktos lubi czytac opowiadania postapo to moze przeczytac caly podrecznik lacznie z mechanika.

Teraz troche o swiecie no i tu sa male schody bo w tym systemie jest wszystko. Gangsterskie miasta, dziki zachod, pustyniei zalane miasta.
Dla jednych to dobze dla drugich nie powiem to tak jesli masz jakas konwencje na sesje zawsze znajdziesz w neuroshimie dla niej miejsce.

Najmocniejsza strona neuroshimy jest wszechstronnosc a najslabsza jest... wszechstronnosc:P

No dobra koncze pitolenie teraz konkrety:

link do strony oficjalnej [link widoczny dla zalogowanych]

Jako ciekawostke przedstawiam opis profesji Łowcy czyli czlowieka grzebiacego za jakimis fantami (ideologicznie chyba z systemu najblizsza nam postac:)


"Odnalezc chlodnice doForda Buicka z '76? Wykopac skads komplet plyt Santany? Zdobyc dokumentacje do magnetowidu Sony SP34-98? To twoj chleb powszedni. Wiesz czego i gdzie szukac. Masz fotograficzna pamiec i olbrzymia wszechstronna wiedze. Przyjmujesz zlecenie spedzasz miesiac czasu na doczytywaniu informacjii douczani sie lazisz po archiwach potem rozmawiasz ze specami iprzyjaciolmi. W koncu kiedy juz jestes pewien ze dokladnie wiesz gdzie szukac ruszasz w droge.
To nie jest prosta praca. trzeba byc cholernie bystrym i ostroznym. trzeba miec pewnosc i sile przebicia. Musisz umiec rozmawiac z ludzmi byc wytrwaly i nieugiety. Kochac historie badania i szperanie(ta ciekawe:P). Badz gotowy na przekopywanie sie przez zlomowiska na eksploracje opuszczonych budynkow i na wykradanie sprzetu mafiozom z Vegas. W zasadzie jesli chcesz byc lowca musisz byc gotowy na wszystko."

a i jest jeszcze link do nieoficjalnego dodatku o tej profesji
[link widoczny dla zalogowanych]
z ciekawosci polecam wam zobaczyc liste rysownikow:P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panzerglas
Shper-a-dmin
Shper-a-dmin


Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 579
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Boat City
Płeć: shperacz

PostWysłany: Sob 15:07, 24 Sty 2009    Temat postu:

W sumie jak by ktos sie bardziej zainteresowal neuroshima to moze zajrzec do [link widoczny dla zalogowanych]


W sumie powinienem to podac jeszcze przed opisem profesji:P
Czyli cos takiego jak wystepujace w grze pochodzenie do wyboru. No i oczywiscie jest jedno wysoce zaawansowane technologicznie:P

"Posterunek to schronienie tych ktorzy poswiecili sie badaniu i zwalczaniu Molocha(czyli te zbuntowane roboty jak by kto nie wiedzial ) Slyna z naukowcow i technikow choc zamieszkuja tam rowniez zolnierze i ludzie nie zwiazani z wojna. Wladze w miescie pelnia naukowcy - sa najwyzsza kasta i to oni decyduja o stylu zycia i sposobie prowadzenia wojny. Druga kasta - zolnierze - odpowiedzialna jest za zapewnienie bezpieczenstwa. Zolnierze przelewaja krew w zmaganiach na froncie sluza jako zwiadowcy oraz kurierzy. Najnizsza kasta jest odpowiedzialna za wyzywienie miasta i kontakty handlowe.
Posterunek przenosi sie z miejsca na miejsce aby uniknac ataku skumulowanych sil najgrozniejszego z nieprzyjaciol - Molocha. Wydawac by sie moglo ze zycie w bezustannej podrozy nie sprzyja rozwojowi nauki i edukacji lecz zaawansowana technologia jest kluczem do potegi Wedrownego Miasta. Najbardziek olsniewajace konstrukcje techniczne powstaly poprzez podpatrywanie dziel Molocha. Nic dziwnego ze dzieci wyrosle w stechnicyzowanym otoczeniu od urodzenia zapoznaja sie ze wszelkimi tajnikami nauk inzynieryjskich. Nawet jezeli przeznaczono dziecko do kasty zolnierzy potrafi wykazac sie ono wiedza techniczna..."


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Panzerglas dnia Pon 22:11, 18 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janosz
Shperacz
Shperacz


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: shperacz

PostWysłany: Pon 7:43, 18 Maj 2009    Temat postu:

Nic dodać nic ująć :D prawie jak nasza karawana z czasów Wędrówki :D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panzerglas
Shper-a-dmin
Shper-a-dmin


Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 579
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Boat City
Płeć: shperacz

PostWysłany: Pon 22:12, 18 Maj 2009    Temat postu:

Poczekaj az wstawie ich dokladniejszy opis ale narazie nie chce mi sie przepisywac 4 stron

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janosz
Shperacz
Shperacz


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: shperacz

PostWysłany: Wto 7:09, 19 Maj 2009    Temat postu:

a nie możesz wyciąć z podręcznika? byłoby chyba łatwiej :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.shperacze.fora.pl Strona Główna -> Posttwórczosc / Gry RPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin